Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
ich obrotów i liczba obsługiwanych klientów;
dla infrastruktury badanego rejonu - sieć komunikacyjna, zabudowa mieszkaniowa i handlowa.
Niejednokrotnie wybór lokalizacji może nastąpić na podstawie informacji priorytetowych, dotyczących jej zewnętrznych czynników. Zaleca się jednak, aby - o ile to możliwe (głównie ze względów finansowych i personalnych) - uzyskać nie tylko informacje priorytetowe, ale także komplementarne. Dzięki nim można bowiem dokładniej opisać poszczególne czynniki lokalizacji i ocenić ich znaczenie. Oceny poszczególnych czynników lokalizacji można dokonać posługując się metodą graficzną, uzupełniając ją o próbę liczbowego oszacowania każdego z czynników. Podstawą oceny mogą być liczbowe wartości elementów opisujących określone czynniki lokalizacji w rejonie dotychczas obsługiwanym przez bank. Natomiast
ich obrotów i liczba obsługiwanych klientów;<br>dla infrastruktury badanego rejonu - sieć komunikacyjna, zabudowa mieszkaniowa i handlowa.<br>Niejednokrotnie wybór lokalizacji może nastąpić na podstawie informacji priorytetowych, dotyczących jej zewnętrznych czynników. Zaleca się jednak, aby - o ile to możliwe (głównie ze względów finansowych i personalnych) - uzyskać nie tylko informacje priorytetowe, ale także komplementarne. Dzięki nim można bowiem dokładniej opisać poszczególne czynniki lokalizacji i ocenić ich znaczenie. Oceny poszczególnych czynników lokalizacji można dokonać posługując się metodą graficzną, uzupełniając ją o próbę liczbowego oszacowania każdego z czynników. Podstawą oceny mogą być liczbowe wartości elementów opisujących określone czynniki lokalizacji w rejonie dotychczas obsługiwanym przez bank. Natomiast
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego