Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
stanowisk, doświadczeń lub początkowej wiedzy na temat problemu, przebieg porozumiewania się nie będzie miał charakteru wyjaśniającego. W wyniku komunikacji nie tylko nie dojdzie do wyrównania ilości informacji pomiędzy nadawcą a odbiorcą, ale wytworzy się silniejszy lub słabszy konflikt między nimi. A jeśli przerodzi się on w trwałą postawę - przyszłe procesy komunikowania się będą jeszcze trudniejsze.

Ponadto pewna część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od nadawcy, np. przez kontekst sytuacji odbioru wiadomości. Informacja ta powoduje interpretacje, które nie są wynikiem procesu dekodowania treści zawartych w przekazie w wyniku ich kodowania przez nadawcę. W związku z tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na
stanowisk, doświadczeń lub początkowej wiedzy na temat problemu, przebieg porozumiewania się nie będzie miał charakteru wyjaśniającego. W wyniku komunikacji nie tylko nie dojdzie do wyrównania ilości informacji pomiędzy nadawcą a odbiorcą, ale wytworzy się silniejszy lub słabszy konflikt między nimi. A jeśli przerodzi się on w trwałą postawę - przyszłe procesy komunikowania się będą jeszcze trudniejsze. <br>&lt;page nr=26&gt;<br>Ponadto pewna część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od nadawcy, np. przez kontekst sytuacji odbioru wiadomości. Informacja ta powoduje interpretacje, które nie są wynikiem procesu dekodowania treści zawartych w przekazie w wyniku ich kodowania przez nadawcę. W związku z tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego