Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
działające osiągają duży stopień umiędzynarodowienia na bazie specjalizacji.
Korzyści takiej strategii tkwią w możliwości skutecznego konkurowania z lokalnymi dostawcami dzięki korzyściom skali oraz w szansie uniknięcia bezpośredniej konfrontacji z dużymi transnarodowymi koncernami.
Dokładniejsze cechy tej strategii to: koncentrowanie się na wybranej specjalizacji, która jest wykorzystywana w skali globalnej, unikanie bezpośredniej konfrontacji z gigantami działającymi w skali globalnej i osiągającymi duże udziały rynkowe, wykorzystywanie możliwości dostarczania komplementarnych produktów w stosunku do wyrobów wielkich firm światowych, częste tworzenie aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami. Globalna specjalizacja, która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej
działające osiągają duży stopień umiędzynarodowienia na bazie specjalizacji.<br>Korzyści takiej strategii tkwią w możliwości skutecznego konkurowania z lokalnymi dostawcami dzięki korzyściom skali oraz w szansie uniknięcia bezpośredniej konfrontacji z dużymi transnarodowymi koncernami.<br>Dokładniejsze cechy tej strategii to: koncentrowanie się na wybranej specjalizacji, która jest wykorzystywana w skali globalnej, unikanie bezpośredniej konfrontacji z gigantami działającymi w skali globalnej i osiągającymi duże udziały rynkowe, wykorzystywanie możliwości dostarczania komplementarnych produktów w stosunku do wyrobów wielkich firm światowych, częste tworzenie aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami. Globalna specjalizacja, która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego