Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
życia czy prestiżu; nie obiecywać zaspokojenia potrzeb, ale kreować nowe. Reklama w ten sposób nie tyle kontroluje samo życie, co nadaje mu styl, dzięki któremu możemy - jako konsumenci - różnić się od reszty bliźnich.
To chyba przede wszystkim wyjaśnia dwoisty stosunek odbiorców wobec reklamy. Z jednej strony traktowana jest jako zło konieczne i pewien rytuał współczesnego kapitalizmu. Z drugiej - jak najbardziej pozytywnej strony - reklama jest zestawem komunikatów, które proponują odbiorcy możliwość wystrojenia się w piórka nowej, nie znanej wcześniej tożsamości. W tym sensie reklama proponuje nie znane z tzw. prawdziwego życia sposoby radzenia sobie z sobą samym, zmuszając jednocześnie do dokonywania wyborów
życia czy prestiżu; nie obiecywać zaspokojenia potrzeb, ale kreować nowe. Reklama w ten sposób nie tyle kontroluje samo życie, co nadaje mu styl, dzięki któremu możemy - jako konsumenci - różnić się od reszty bliźnich.<br>To chyba przede wszystkim wyjaśnia dwoisty stosunek odbiorców wobec reklamy. Z jednej strony traktowana jest jako zło konieczne i pewien rytuał współczesnego kapitalizmu. Z drugiej - jak najbardziej pozytywnej strony - reklama jest zestawem komunikatów, które proponują odbiorcy możliwość wystrojenia się w piórka nowej, nie znanej wcześniej tożsamości. W tym sensie reklama proponuje nie znane z tzw. prawdziwego życia sposoby radzenia sobie z sobą samym, zmuszając jednocześnie do dokonywania wyborów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe Słowo Roku 2021!

Zapraszamy do udziału w plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku 2021!

Pobierz e-book i bądź na bieżąco!

Zakamarki młodej polszczyzny.

Nie przegap swoich promocji i zniżek!
Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. z siedzibą w Warszawie (02-460), ul. G. Daimlera 2. Dane mogą być udostępniane na rzecz PZWL Wydawnictwo Lekarskie Sp. z o. o. oraz ePWN sp. z o.o. w celu ułatwienia Użytkownikowi założenia konta w serwisie tych spółek. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym przysługujących prawach, znajdziesz w Polityce Prywatności.
Wyślij

WEŹ UDZIAŁ W AKCJI "MŁODZIEŻOWE SŁOWO ROKU 2021"!