Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na rynku Unii Europejskiej muszą w swych decyzjach uwzględniać czynniki związane z rozwojem techniki. Można to rozpatrywać w różnych aspektach i z różnych punktów widzenia, a mianowicie jako powiązanie z możliwościami i poziomem rozwoju technicznego dostawców, wymaganiami odbiorców co do zaawansowania technicznego produktów danego przedsiębiorstwa oraz z punktu widzenia siły konkurentów. Istotna jest także wiedza na temat wspierania rozwoju techniki w poszczególnych krajach UE przez ich instytucje rządowe oraz stymulowanie postępu technicznego na poziomie całej Wspólnoty.
Poziom technologiczny firm z krajów UE określają m.in. wartości wydatków na badania i rozwój (B+R). Analiza tych zagadnień jest przedstawiona dalej.
Za uwarunkowanie
na rynku Unii Europejskiej muszą w swych decyzjach uwzględniać czynniki związane z rozwojem techniki. Można to rozpatrywać w różnych aspektach i z różnych punktów widzenia, a mianowicie jako powiązanie z możliwościami i poziomem rozwoju technicznego dostawców, wymaganiami odbiorców co do zaawansowania technicznego produktów danego przedsiębiorstwa oraz z punktu widzenia siły konkurentów. Istotna jest także wiedza na temat wspierania rozwoju techniki w poszczególnych krajach UE przez ich instytucje rządowe oraz stymulowanie postępu technicznego na poziomie całej Wspólnoty.<br>Poziom technologiczny firm z krajów UE określają m.in. wartości wydatków na badania i rozwój (B+R). Analiza tych zagadnień jest przedstawiona dalej.<br>Za uwarunkowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego