Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
sobą w pewnych aspektach mogą w różny sposób rozumieć rynek. Na przykład dla sklepu czynnego w regularnych godzinach konkurencją są punkty usytuowane w odległości spaceru czy kilkuminutowego przejazdu autobusem. Konkurencja tak ma charakter regionalny. Jeżeli sklep otworzy usługę dowozu do domu, wtedy jej rynek obejmuje zupełnie inny obszar. Może wtedy konkurować i działać na rynku globalnym.
Przystępują do pisani biznes planu, należy mieć świadomość, na jakim rynku firma chce działać i jakie firmy n tym rynku funkcjonują. Pierwszy krok to stworzenie listy konkurentów i określenie ich potencjału.
Jak określić potencjał rynku?
Określeniem potencjału danego rynku, czyli wartością całej sprzedaży, zajmują się
sobą w pewnych aspektach mogą w różny sposób rozumieć rynek. Na przykład dla sklepu czynnego w regularnych godzinach konkurencją są punkty usytuowane w odległości spaceru czy kilkuminutowego przejazdu autobusem. Konkurencja tak ma charakter regionalny. Jeżeli sklep otworzy usługę dowozu do domu, wtedy jej rynek obejmuje zupełnie inny obszar. Może wtedy konkurować i działać na rynku globalnym.<br>Przystępują do pisani biznes planu, należy mieć świadomość, na jakim rynku firma chce działać i jakie firmy n tym rynku funkcjonują. Pierwszy krok to stworzenie listy konkurentów i określenie ich potencjału.<br>Jak określić potencjał rynku?<br>Określeniem potencjału danego rynku, czyli wartością całej sprzedaży, zajmują się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego