Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
dziennikach kolorowe bywają wyłącznie reklamy, natomiast reszta fotografii jest zazwyczaj czarno-biała. Internet, który powstał jako bezinteresowna usługa, bezpłatna wymiana informacji między akademickimi użytkownikami, staje się obecnie narzędziem reklamy, promocji i handlu elektronicznego.
Nie przeczy to stwierdzeniu, że odbiorcy są ważni dla ogłoszeniodawców jako potencjalni klienci, a środki masowe zaciekle konkurują o przyciągnięcie jak największej ich liczby. Chociaż walka o odbiorców odbywa się pod hasłem "dać publiczności, czego pragnie", to w istocie wykorzystuje wszelkie ludzkie słabości, urojenia, nawyki, aby tylko zdobyć klientelę. W walce konkurencyjnej nie liczą się zasady moralne, obyczajowe, wartości kulturalne. Ekran telewizora pokazuje nieustannie sceny przemocy, erotykę, horror
dziennikach kolorowe bywają wyłącznie reklamy, natomiast reszta fotografii jest zazwyczaj czarno-biała. Internet, który powstał jako bezinteresowna usługa, bezpłatna wymiana informacji między akademickimi użytkownikami, staje się obecnie narzędziem reklamy, promocji i handlu elektronicznego. <br>Nie przeczy to stwierdzeniu, że odbiorcy są ważni dla ogłoszeniodawców jako potencjalni klienci, a środki masowe zaciekle konkurują o przyciągnięcie jak największej ich liczby. Chociaż walka o odbiorców odbywa się pod hasłem "dać publiczności, czego pragnie", to w istocie wykorzystuje wszelkie ludzkie słabości, urojenia, nawyki, aby tylko zdobyć klientelę. W walce konkurencyjnej nie liczą się zasady moralne, obyczajowe, wartości kulturalne. Ekran telewizora pokazuje nieustannie sceny przemocy, erotykę, horror
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego