Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tę sytuację,
- mniejsze zyski osiągają nabywcy, gdyż wówczas są bardziej wrażliwi na poziom cen płaconych swym dostawcom,
- bardziej realne jest zagrożenie integracji pionowej wstecz, czyli wchodzenia przez przedsiębiorstwa handlowe lub też firmy będące odbiorcami w proces produkcyjny,
- lepszą i pełniejszą informacją rynkową dysponują odbiorcy,
- bardziej rozproszeni są dostawcy i silniej konkurują między sobą,
- więcej funkcji marketingowych pełnią odbiorcy będący pośrednimi ogniwami sprzedaży w dystrybucji na danym rynku, zwłaszcza gdy dostawcami są firmy zagraniczne eksportujące swe produkty na ten rynek,
- gdy produkty dostawcy, także eksportera, są na danym rynku sprzedawane pod marką odbiorcy, niezależnie od tego, czy jest nim pośrednik handlowy czy
tę sytuację,<br>- mniejsze zyski osiągają nabywcy, gdyż wówczas są bardziej wrażliwi na poziom cen płaconych swym dostawcom,<br>- bardziej realne jest zagrożenie integracji pionowej wstecz, czyli wchodzenia przez przedsiębiorstwa handlowe lub też firmy będące odbiorcami w proces produkcyjny,<br>- lepszą i pełniejszą informacją rynkową dysponują odbiorcy,<br>- bardziej rozproszeni są dostawcy i silniej konkurują między sobą,<br>- więcej funkcji marketingowych pełnią odbiorcy będący pośrednimi ogniwami sprzedaży w dystrybucji na danym rynku, zwłaszcza gdy dostawcami są firmy zagraniczne eksportujące swe produkty na ten rynek,<br>- gdy produkty dostawcy, także eksportera, są na danym rynku sprzedawane pod marką odbiorcy, niezależnie od tego, czy jest nim pośrednik handlowy czy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego