Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do powstania komunikatu, którego przesłanie nie jest związane z jakością cech produktu, ale ze sposobem tworzenia przesłanki, decydującej o stosunku odbiorcy wobec niego. Często sposób powstawania ocen własności produktu jest równoważny z opisem prezentacji tych cech, które posiadają już silnie określone cechy motywacyjne, a do których stosunek odbiorcy cechuje

wysoka konsolidacja oraz pewność. W reklamie utrwalanej drukiem sposób powstawania wartości elementów obrazu produktu kodowany jest fragmentarycznie w owym obrazie (najczęściej jest to jego początek lub koniec) oraz rozbudowywany jest w warstwie tekstowej. W przypadku komunikatu filmowego proces tworzenia się oceny wynika ze związków przyczynowych między kolejnymi sekwencjami filmu oraz relacjami między
do powstania komunikatu, którego przesłanie nie jest związane z jakością cech produktu, ale ze sposobem tworzenia przesłanki, decydującej o stosunku odbiorcy wobec niego. Często sposób powstawania ocen własności produktu jest równoważny z opisem prezentacji tych cech, które posiadają już silnie określone cechy motywacyjne, a do których stosunek odbiorcy cechuje<br>&lt;page nr=97&gt;<br> wysoka konsolidacja oraz pewność. W reklamie utrwalanej drukiem sposób powstawania wartości elementów obrazu produktu kodowany jest fragmentarycznie w owym obrazie (najczęściej jest to jego początek lub koniec) oraz rozbudowywany jest w warstwie tekstowej. W przypadku komunikatu filmowego proces tworzenia się oceny wynika ze związków przyczynowych między kolejnymi sekwencjami filmu oraz relacjami między
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego