Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji.
Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej struktury oraz źródła informacji. Poziom niskiego zaangażowania charakterystyczny jest dla pasywności komunikacyjnej odbiorcy. Poziom wysoki wiąże się z istnieniem intencji odbioru wiadomości, a w wypadku osiągnięcia wysokiego natężenia, jej aktywnego poszukiwania.
W zależności od stopnia konsolidacji, tworzącej się w wyniku procesu reklamy, podstawowym przedmiotem zaangażowania odbiorcy może być główny desygnat wiadomości, desygnaty uboczne, struktura całości przekazu lub źródło, z którego pochodzi. W zależności od zaawansowania kampanii reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się do intensywności i jakości przetwarzania informacji w trakcie początkowych ekspozycji lub
fizycznych oraz przestrzennych kodowanych w przekazie informacji. <br>Pojęcie zaangażowania odnosi się do treści wiadomości, jej struktury oraz źródła informacji. Poziom niskiego zaangażowania charakterystyczny jest dla pasywności komunikacyjnej odbiorcy. Poziom wysoki wiąże się z istnieniem intencji odbioru wiadomości, a w wypadku osiągnięcia wysokiego natężenia, jej aktywnego poszukiwania. <br>W zależności od stopnia konsolidacji, tworzącej się w wyniku procesu reklamy, podstawowym przedmiotem zaangażowania odbiorcy może być główny desygnat wiadomości, desygnaty uboczne, struktura całości przekazu lub źródło, z którego pochodzi. W zależności od zaawansowania kampanii reklamowej, wpływ poziomu zaangażowania na przetwarzanie wiadomości odnosi się do intensywności i jakości przetwarzania informacji w trakcie początkowych ekspozycji lub
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego