Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Perspektywy
Nr: 14
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1980
Nie jest to pytanie całkowicie retoryczne, skoro nie brakuje przypadków łamania prawa przez tych, którzy mają je chronić.
Historię dwu detektywów, z których jeden schodzi na złe drogi, osadził reżyser w realiach Los Angeles. Autorem dialogów jest Sam Peckinpah, zaczynający wówczas swą karierę filmową. Warsztatowo film niewiele się zestarzał. Zręcznie konstruując nastrój grozy i tajemniczości, znakomicie wykorzystał Siegel walory czarno-białej fotografii
Nie jest to pytanie całkowicie retoryczne, skoro nie brakuje przypadków łamania prawa przez tych, którzy mają je chronić.<br>Historię dwu detektywów, z których jeden schodzi na złe drogi, osadził reżyser w realiach Los Angeles. Autorem dialogów jest Sam Peckinpah, zaczynający wówczas swą karierę filmową. Warsztatowo film niewiele się zestarzał. Zręcznie konstruując nastrój grozy i tajemniczości, znakomicie wykorzystał Siegel walory czarno-białej fotografii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego