Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
do firm spoza tego ugrupowania gospodarczego. Może to zwłaszcza dotyczyć firm z tych krajów, które podpisały umowę stowarzyszeniową z UE, czyli także z Polski.

3.4. Analiza atutów firmy w warunkach różnej atrakcyjności rynku - tzw. macierz McKinseya

Koncepcja tej metody została opracowana przez firmę General Electric we współpracy z firmą konsultingową McKinseya na początku lat siedemdziesiątych. Wykorzystując tę metodę do analizowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym bierze się pod uwagę atrakcyjność tego rynku i atuty konkurencyjne firmy. Założeniem omawianego podejścia jest równoczesna analiza tych dwóch zmiennych. Ustalenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa następuje w kilku etapach: określenie czynników stanowiących o atrakcyjności rynku
do firm spoza tego ugrupowania gospodarczego. Może to zwłaszcza dotyczyć firm z tych krajów, które podpisały umowę stowarzyszeniową z UE, czyli także z Polski.<br><br>&lt;tit&gt;3.4. Analiza atutów firmy w warunkach różnej atrakcyjności rynku - tzw. macierz McKinseya&lt;/&gt;<br><br>Koncepcja tej metody została opracowana przez firmę General Electric we współpracy z firmą konsultingową McKinseya na początku lat siedemdziesiątych. Wykorzystując tę metodę do analizowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym bierze się pod uwagę atrakcyjność tego rynku i atuty konkurencyjne firmy. Założeniem omawianego podejścia jest równoczesna analiza tych dwóch zmiennych. Ustalenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa następuje w kilku etapach: określenie czynników stanowiących o atrakcyjności rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego