Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
takich sieci dystrybucji firmy motoryzacyjne mogą odgradzać poszczególne rynki i ograniczać przepływ samochodów z krajów o niższych cenach na rynki, gdzie te ceny są wyższe.
Komisja Europejska przygotowuje już wykaz innych firm, które stosują podobne praktyki i zapowiada zastosowanie odpowiedniej sankcji. W swych działaniach ma sojusznika w postaci europejskiej organizacji konsumentów BEUC, która z zadowoleniem przyjęła decyzję w sprawie Volkswagena.

Występowanie transakcji arbitrażowych jest wynikiem swobody przepływu towarów w warunkach istnienia różnic cenowych na te same produkty w krajach Unii Europejskiej. Jednak wprowadzenie euro spowoduje zmniejszenie swobody i zakresu różnicowania cen na różne produkty. Zmniejszy się lub po pewnym czasie zaniknie
takich sieci dystrybucji firmy motoryzacyjne mogą odgradzać poszczególne rynki i ograniczać przepływ samochodów z krajów o niższych cenach na rynki, gdzie te ceny są wyższe.<br>Komisja Europejska przygotowuje już wykaz innych firm, które stosują podobne praktyki i zapowiada zastosowanie odpowiedniej sankcji. W swych działaniach ma sojusznika w postaci europejskiej organizacji konsumentów BEUC, która z zadowoleniem przyjęła decyzję w sprawie Volkswagena.<br><br>Występowanie transakcji arbitrażowych jest wynikiem swobody przepływu towarów w warunkach istnienia różnic cenowych na te same produkty w krajach Unii Europejskiej. Jednak wprowadzenie euro spowoduje zmniejszenie swobody i zakresu różnicowania cen na różne produkty. Zmniejszy się lub po pewnym czasie zaniknie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego