Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
plakaty firmy Benneton. Constans reklamowy przyjęty przez jej autora w sposób konsekwentny operuje bliskim planem zdjęciowym, ograniczeniem ilości elementów warstwy wizualnej przekazu do dwóch elementów będących osobami, znajdującymi się w czytelnej interakcji, białego tła i sloganu kampanii drukowanego w kontrze. W nielicznych, uzasadnionych treścią komunikatu sytuacjach, wprowadzane są drugoplanowe elementy kontekstowe. Białe tło określające w silny sposób ekspozycję głównych elementów wiadomości, bliski plan umożliwiający oddanie ekspresji zachowania się postaci, a także redukcja zbędnej argumentacji, decydowały zarówno o rozpoznawalności, jak i o spójności oraz szerokim polu interpretacji kampanii.
W efekcie klasyczne plakaty Bennetona to "dwie postacie o silnej ekspresji, z których interakcji
plakaty firmy Benneton. Constans reklamowy przyjęty przez jej autora w sposób konsekwentny operuje bliskim planem zdjęciowym, ograniczeniem ilości elementów warstwy wizualnej przekazu do dwóch elementów będących osobami, znajdującymi się w czytelnej interakcji, białego tła i sloganu kampanii drukowanego w kontrze. W nielicznych, uzasadnionych treścią komunikatu sytuacjach, wprowadzane są drugoplanowe elementy kontekstowe. Białe tło określające w silny sposób ekspozycję głównych elementów wiadomości, bliski plan umożliwiający oddanie ekspresji zachowania się postaci, a także redukcja zbędnej argumentacji, decydowały zarówno o rozpoznawalności, jak i o spójności oraz szerokim polu interpretacji kampanii. <br>W efekcie klasyczne plakaty Bennetona to "dwie postacie o silnej ekspresji, z których interakcji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego