Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
budowy serii przekazów reklamowych o zmieniającej się formie osadzenie cech produktu w kontekście możliwych epizodów ułatwia budowę argumentacji.
Większość klasycznych typów komunikatów reklamowych opisuje zdarzenia, fragmenty zdarzeń, ciągi zdarzeń lub ich następstwa. Interpretując zdarzenia pod względem związków z produktem, otrzymujemy jednocześnie wiele informacji pozwalających na określenie charakteru poszczególnych warstw informacji kontekstowej oraz ukierunkowanie przebiegu interpretacji komunikatu. Warto pamiętać, że praca nad określeniem obrazu produktu jest następnie zapisywana w wiadomościach, których produkt jest integralną częścią. Warto zatem odnieść go do zbioru tych wszystkich informacji, które odnoszą się do możliwych zdarzeń związanych z użytkowaniem produktu, a przy tym mają dla odbiorcy określone natężenie
budowy serii przekazów reklamowych o zmieniającej się formie osadzenie cech produktu w kontekście możliwych epizodów ułatwia budowę argumentacji. <br>Większość klasycznych typów komunikatów reklamowych opisuje zdarzenia, fragmenty zdarzeń, ciągi zdarzeń lub ich następstwa. Interpretując zdarzenia pod względem związków z produktem, otrzymujemy jednocześnie wiele informacji pozwalających na określenie charakteru poszczególnych warstw informacji kontekstowej oraz ukierunkowanie przebiegu interpretacji komunikatu. Warto pamiętać, że praca nad określeniem obrazu produktu jest następnie zapisywana w wiadomościach, których produkt jest integralną częścią. Warto zatem odnieść go do zbioru tych wszystkich informacji, które odnoszą się do możliwych zdarzeń związanych z użytkowaniem produktu, a przy tym mają dla odbiorcy określone natężenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego