Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
czasie meczu piłkarskiego w RFN każda plansza reklamowa umieszczona na stadionie pojawia się na ekranie telewizyjnym przeciętnie 30 razy. Czas eksponowania poszczególnej planszy w telewizji zależy przede wszystkim od tego, w jakim miejscu na stadionie jest ona umieszczona. W czasie imprez piłkarskich najkorzystniejszym miejscem są rogi stadionów, gdyż przy egzekwowaniu kornerów tam właśnie kamera najdłużej musi się zatrzymać.
Spośród firm, które w dużym zakresie wykorzystują reklamę w czasie imprez sportowych wymienić należy firmy: Coca-Cola, Adidas, Martini. Szczególna aktywność tych dwóch pierwszych zaznaczyła się podczas piłkarskich mistrzostw świata w Argentynie - Mundial 78. Powiązania Coca-Coli z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej FIFA
czasie meczu piłkarskiego w RFN każda &lt;page nr=27&gt; plansza reklamowa umieszczona na stadionie pojawia się na ekranie telewizyjnym przeciętnie 30 razy. Czas eksponowania poszczególnej planszy w telewizji zależy przede wszystkim od tego, w jakim miejscu na stadionie jest ona umieszczona. W czasie imprez piłkarskich najkorzystniejszym miejscem są rogi stadionów, gdyż przy egzekwowaniu kornerów tam właśnie kamera najdłużej musi się zatrzymać. <br>Spośród firm, które w dużym zakresie wykorzystują reklamę w czasie imprez sportowych wymienić należy firmy: Coca-Cola, Adidas, Martini. Szczególna aktywność tych dwóch pierwszych zaznaczyła się podczas piłkarskich mistrzostw świata w Argentynie - Mundial 78. Powiązania Coca-Coli z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej FIFA
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego