wie, czy nawet nie trzecie, premiowane rozgrywkami pucharowymi. W tej sprawie zespół jeszcze nie powiedział ostatniego słowa</>"<br><br>PS. W dniu oddania reportażu do druku, wyrok nie był prawomocny.</><br><br><page nr=4><br><br><div type="art"><br><tit>APETYT NA ENERGIĘ </><br><br><au>Zygmunt Zelwan</><br><br> W ostatnich dziesięcioleciach, gdy większość krajów pospiesznie przesiadała się na samochody, w polskim transporcie, zwłaszcza towarowym, niezmiennie królowała kolej. Wprawdzie jej udział w pracy przewozowej zmniejszył się do 68 proc., ale najważniejszy partner kolei - transport samochodowy - powiększył w tym czasie swe możliwości tylko do 21 proc. Tak więc PKP dzięki specyfice naszej gospodarki, plus powojennym niedostatkom, plus sile tradycji, wyrosły na największego w Europie gospodarza żelaznych szlaków. <br><br>LATA