Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
w swoje towary sklepy w całej Polsce.


Piękno i elegancja
Piękne pióra poszukiwane są dziś nie tylko przez kolekcjonerów.
Dobre pióro wyzwala odruch ładniejszego pisania
Obok salonu AUTOGRAF trudno przejść obojętnie. Stonowane, eleganckie wnętrze, oszczędne w wystroju, kusi luksusowymi artykułami piśmiennymi. Na środku stolik z lat 20-tych, na nim kryształowo srebrny kałamarz wypełniony atramentem po to, by przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupu, każdy mógł sprawdzić grubość stalówki, ciężar pióra, poczuć komfort pisania. W przeszklonych gablotach wyeksponowano nie tylko pióra, rollery, długopisy, ołówki światowych firm takich jak Aurora, Cross, S. T. Dupont, Montegrappa, Parker Pelikan, Sheaffer Waterman, Visconti ..., lecz również skórzane
w swoje towary sklepy w całej Polsce.<br>&lt;page nr=32&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Piękno i elegancja&lt;/&gt;<br>Piękne pióra poszukiwane są dziś nie tylko przez kolekcjonerów. <br>Dobre pióro wyzwala odruch ładniejszego pisania<br>Obok salonu AUTOGRAF trudno przejść obojętnie. Stonowane, eleganckie wnętrze, oszczędne w wystroju, kusi luksusowymi artykułami piśmiennymi. Na środku stolik z lat 20-tych, na nim kryształowo srebrny kałamarz wypełniony atramentem po to, by przed podjęciem ostatecznej decyzji zakupu, każdy mógł sprawdzić grubość stalówki, ciężar pióra, poczuć komfort pisania. W przeszklonych gablotach wyeksponowano nie tylko pióra, rollery, długopisy, ołówki światowych firm takich jak Aurora, Cross, S. T. Dupont, Montegrappa, Parker Pelikan, Sheaffer Waterman, Visconti ..., lecz również skórzane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego