Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Naczytywanie tekstu" jest dostępnym i skutecznym sposobem dokonywania korekt. Nawet jeśli decydujemy się na badania percepcji określonej struktury tekstowej - zawsze badamy jakąś konkretną jej wersję. Lepiej badać lepszą niż gorszą. Korekty są wtedy dokładniejsze. Głośne czytanie pozwala też sprawdzić formalne cechy tekstu. Gdyby krtań pozwalała autorowi na głośne "naczytanie" tej książki, a pamięć na kontrolowanie całości jej tekstu, życie czytelnika stałoby się znacznie prostsze. Niezależnie od konstrukcji testu określającej jego zawartość merytoryczną, która wynika z pola preferencji grupy docelowej, jak i założeń kampanii związanych z kreowaniem określonych motywów, niezwykle istotnym czynnikiem dla budowy warstwy tekstowej jest jej zapis na poziomie dyskursu
Naczytywanie tekstu" jest dostępnym i skutecznym sposobem dokonywania korekt. Nawet jeśli decydujemy się na badania percepcji określonej struktury tekstowej - zawsze badamy jakąś konkretną jej wersję. Lepiej badać lepszą niż gorszą. Korekty są wtedy dokładniejsze. Głośne czytanie pozwala też sprawdzić formalne cechy tekstu. Gdyby krtań pozwalała autorowi na głośne "naczytanie" tej książki, a pamięć na kontrolowanie całości jej tekstu, życie czytelnika stałoby się znacznie prostsze. Niezależnie od konstrukcji testu określającej jego zawartość merytoryczną, która wynika z pola preferencji grupy docelowej, jak i założeń kampanii związanych z kreowaniem określonych motywów, niezwykle istotnym czynnikiem dla budowy warstwy tekstowej jest jej zapis na poziomie dyskursu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego