Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
działalności marketingowej. Na skuteczność sprzedaży wpływa w zasadzie jakość całej działalności przedsiębiorstwa, owocującej odpowiednią jakością wyrobów oraz całokształtu stosunków z klientami. Ponieważ sprzedaż bezwzględnie zależy od decyzji zakupu klientów, to na konkurencyjnym rynku - pozyskiwanie klientów zależy od jakości oferty, relatywnie lepiej odpowiadającej ich potrzebom i wymaganiom. Klienci, podobnie jak dostawcy, kształtują wizerunek przedsiębiorstwa oraz są elementem systemu zapewnienia jakości.
Większość przedsiębiorstw charakteryzuje się złożoną szerokością i głębokością asortymentu wyrobów, który ulega nieustannym zmianom na skutek presji konkurencji i oczekiwań klientów. Jedne wyroby są wprowadzane do produkcji, inne wycofywane, a jeszcze inne dywersyfikowane i doskonalone jakościowo. Zanim zasygnalizowane zmiany wejdą do bieżącej
działalności marketingowej. Na skuteczność sprzedaży wpływa w zasadzie jakość całej działalności przedsiębiorstwa, owocującej odpowiednią jakością wyrobów oraz całokształtu stosunków z klientami. Ponieważ sprzedaż bezwzględnie zależy od decyzji zakupu klientów, to na konkurencyjnym rynku - pozyskiwanie klientów zależy od jakości oferty, relatywnie lepiej odpowiadającej ich potrzebom i wymaganiom. Klienci, podobnie jak dostawcy, kształtują wizerunek przedsiębiorstwa oraz są elementem systemu zapewnienia jakości.<br>Większość przedsiębiorstw charakteryzuje się złożoną szerokością i głębokością asortymentu wyrobów, który ulega nieustannym zmianom na skutek presji konkurencji i oczekiwań klientów. Jedne wyroby są wprowadzane do produkcji, inne wycofywane, a jeszcze inne dywersyfikowane i doskonalone jakościowo. Zanim zasygnalizowane zmiany wejdą do bieżącej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego