Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedstawia tabl.27.
Przewiduje się, że za kilka lat ponad 40% wszystkich produktów sprzedawanych na rynku Unii Europejskiej będzie musiało posiadać znak CE. Towary, które po wejściu w życie dyrektyw nie będą w ten sposób oznakowane, nie zostaną dopuszczone do sprzedaży na rynkach UE. Można zatem wyciągnąć wniosek, że przedsiębiorstwa, które jako pierwsze będą wytwarzać swoje produkty zgodnie z Nowymi dyrektywami, uzyskają dużą przewagę nad konkurencją.
Obecnie obowiązujące i przygotowywane dyrektywy przedstawia tabl. 28.

Europejskie nagrody jakości

Oprócz rozwoju procesu normalizacji wyrobów, od lat osiemdziesiątych w Europie Zachodniej rozwija się ruch promujący jakość. Najważniejsze organizacje zajmujące się tymi zagadnieniami to Europejska Organizacja
przedstawia tabl.27.<br>Przewiduje się, że za kilka lat ponad 40% wszystkich produktów sprzedawanych na rynku Unii Europejskiej będzie musiało posiadać znak CE. Towary, które po wejściu w życie dyrektyw nie będą w ten sposób oznakowane, nie zostaną dopuszczone do sprzedaży na rynkach UE. Można zatem wyciągnąć wniosek, że przedsiębiorstwa, które jako pierwsze będą wytwarzać swoje produkty zgodnie z Nowymi dyrektywami, uzyskają dużą przewagę nad konkurencją.<br>Obecnie obowiązujące i przygotowywane dyrektywy przedstawia tabl. 28.<br><br>&lt;tit&gt;Europejskie nagrody jakości&lt;/&gt;<br><br>Oprócz rozwoju procesu normalizacji wyrobów, od lat osiemdziesiątych w Europie Zachodniej rozwija się ruch promujący jakość. Najważniejsze organizacje zajmujące się tymi zagadnieniami to Europejska Organizacja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego