Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przestrzennych pola obrazu określającego nadrzędną strukturę całości przekazu,
9, określenia dominant formalnych wiadomości oraz kierunku ich zmiany wynikającej z kolejnych kontaktów odbiorcy z wiadomością,
10,rozwiązania problemu fizycznego ruchu w wymiarze percepcyjnym oraz wpływającym na rozwój fabuły obrazu,
11, regułom konwencjonalnym - a więc stylistyką, która kwalifikuje wiadomość do określonego typu kulturowego lub komunikacyjnego,
12,celowym deformacjom obrazu służącym ukierunkowaniu uwagi odbiorcy lub manipulacji przebiegiem interpretacji jego znaczenia.
Bovee i Arens akcentują istotny wpływ wizualnej warstwy przekazu reklamowego na osiągnięcie następujących celów komunikacyjnych:
- skupienia uwagi odbiorcy na wiadomości;
- wstępnej identyfikacji problemu komunikatu reklamowego;
- konstrukcji przekazu umożliwiającej utrzymanie dotychczasowych odbiorców komunikatu oraz pozyskanie
przestrzennych pola obrazu określającego nadrzędną strukturę całości przekazu, <br>9, określenia dominant formalnych wiadomości oraz kierunku ich zmiany wynikającej z kolejnych kontaktów odbiorcy z wiadomością, <br>10,rozwiązania problemu fizycznego ruchu w wymiarze percepcyjnym oraz wpływającym na rozwój fabuły obrazu, <br>11, regułom konwencjonalnym - a więc stylistyką, która kwalifikuje wiadomość do określonego typu kulturowego lub komunikacyjnego, <br>12,celowym deformacjom obrazu służącym ukierunkowaniu uwagi odbiorcy lub manipulacji przebiegiem interpretacji jego znaczenia. <br>Bovee i Arens akcentują istotny wpływ wizualnej warstwy przekazu reklamowego na osiągnięcie następujących celów komunikacyjnych: <br>- skupienia uwagi odbiorcy na wiadomości; <br>- wstępnej identyfikacji problemu komunikatu reklamowego; <br>- konstrukcji przekazu umożliwiającej utrzymanie dotychczasowych odbiorców komunikatu oraz pozyskanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego