Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Sięgnięcie po sprawdzone wzorce jest dyktowane nie tylko wygodą, ale także skutecznością. Tak postrzegany romantyzm sprzedaje się coraz lepiej. "Romantyczne sklepy" gwarantują niemal natychmiastowe poderwanie partnera na zwiewną pastelową sukienkę czy satynową pościel. Wystarczy tyko podpisać czek. - Aktywnie wprowadzamy w życie dewizę "czas to pieniądz". Skończyła się era, w której kwitły "długie nocne Polaków rozmowy". Wielu wydaje się, że nie stać ich na tak bezproduktywną formę spędzania czasu. Rozmawiamy rzadko, raczej na przyjęciach czy rautach niż prywatnie - podkreśla prof. Goban-Klas. Zdawkowe "co słychać" coraz częściej zastępuje przyjacielskie rozmowy o sensie życia. Na pielęgnowanie starych "nieużytecznych" znajomości nie mamy ani siły
Sięgnięcie po sprawdzone wzorce jest dyktowane nie tylko wygodą, ale także skutecznością. Tak postrzegany romantyzm sprzedaje się coraz lepiej. "Romantyczne sklepy" gwarantują niemal natychmiastowe poderwanie partnera na zwiewną pastelową sukienkę czy satynową pościel. Wystarczy tyko podpisać czek. - Aktywnie wprowadzamy w życie dewizę "czas to pieniądz". Skończyła się era, w której kwitły "długie nocne Polaków rozmowy". Wielu wydaje się, że nie stać ich na tak bezproduktywną formę spędzania czasu. Rozmawiamy rzadko, raczej na przyjęciach czy rautach niż prywatnie - podkreśla prof. Goban-Klas. Zdawkowe "co słychać" coraz częściej zastępuje przyjacielskie rozmowy o sensie życia. Na pielęgnowanie starych "nieużytecznych" znajomości nie mamy ani siły
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego