Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przodujących pod tym względem.
Największe grupy handlowe w detalu w Unii Europejskiej przedstawia tabl.56.
Dane tablicy wskazują wyraźnie na zdecydowaną dominację niemieckich przedsiębiorstw handlu detalicznego. Wśród czołowej dwudziestki detalistów Unii Europejskiej, 9 pochodzi z Niemiec, 6 - to firmy francuskie.
Przejawem koncentracji w handlu europejskim jest rozwój dużych sklepów detalicznych, łączących w sobie cechy domów towarowych i supermarketów. Znane są one w Niemczech jako Verbrauchermarkt i SB Warenhaus, w Wielkiej Brytanii - pod nazwą superstore i we Francji - hypermarcheM. Innym przejawem koncentracji handlu w skali całej Unii Europejskiej jest powstawanie grup przedsiębiorstw, tzw. eurocentral zakupu, działających na całym rynku UE. Największe grupy
przodujących pod tym względem.<br>Największe grupy handlowe w detalu w Unii Europejskiej przedstawia tabl.56.<br>Dane tablicy wskazują wyraźnie na zdecydowaną dominację niemieckich przedsiębiorstw handlu detalicznego. Wśród czołowej dwudziestki detalistów Unii Europejskiej, 9 pochodzi z Niemiec, 6 - to firmy francuskie.<br>Przejawem koncentracji w handlu europejskim jest rozwój dużych sklepów detalicznych, łączących w sobie cechy domów towarowych i supermarketów. Znane są one w Niemczech jako Verbrauchermarkt i SB Warenhaus, w Wielkiej Brytanii - pod nazwą superstore i we Francji - hypermarcheM. Innym przejawem koncentracji handlu w skali całej Unii Europejskiej jest powstawanie grup przedsiębiorstw, tzw. eurocentral zakupu, działających na całym rynku UE. Największe grupy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego