Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
się wzajemnie tramwajów, autobusów, ciężarówek, tirów, samochodów osobowych - w szczycie przejeżdża tędy 8-8.5 tys. samochodów na godzinę. Chociaż żadne zmiany nie pomogą zmniejszyć liczby aut, można jednak nieco usprawnić ruch. Harmonię zapewnić ma właśnie likwidacja wlotu na rondo z ul. Grójeckiej. Główny ruch poprowadzony zostałby z ul. Grójeckiej łącznikiem do Al. Jerozolimskich, a potem na pl. Zawiszy. Zlikwidowany zostałby także przejazd z Alej ulicą Niemcewicza - samochody mogłyby prosto jak strzała przejeżdżać poszerzonymi do czterech pasów ruchu Alejami. Dzięki temu pl. Zawiszy miałby jedynie cztery wloty i cztery wyloty (obecnie pięć) ulic. Szkoda, że nie wiadomo, kiedy te zmiany zostaną
się wzajemnie tramwajów, autobusów, ciężarówek, tirów, samochodów osobowych - w szczycie przejeżdża tędy 8-8.5 tys. samochodów na godzinę. Chociaż żadne zmiany nie pomogą zmniejszyć liczby aut, można jednak nieco usprawnić ruch. Harmonię zapewnić ma właśnie likwidacja wlotu na rondo z ul. Grójeckiej. Główny ruch poprowadzony zostałby z ul. Grójeckiej łącznikiem do Al. Jerozolimskich, a potem na pl. Zawiszy. Zlikwidowany zostałby także przejazd z Alej ulicą Niemcewicza - samochody mogłyby prosto jak strzała przejeżdżać poszerzonymi do czterech pasów ruchu Alejami. Dzięki temu pl. Zawiszy miałby jedynie cztery wloty i cztery wyloty (obecnie pięć) ulic. Szkoda, że nie wiadomo, kiedy te zmiany zostaną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego