Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
są jedna za drugą, co umożliwia pełną automatyzację procesów technologicznych. Stąd wytłoczki trafiają do spawalni.
W spawalni wytłoczki łączone są za pomocą zgrzewarek. W końcowym etapie łączy się fragmenty nadwozia w całość. Astra Classic ma 3600 zgrzein. Gotowe nadwozia transportowane są automatycznymi przenośnikami do magazynu wieżowego, a stamtąd kierowane do lakierni.
W lakierni nadwozia są myte, fosforowane, poddawane procesowi kataforezy, uszczelnianie, gruntowane farbą podkładową i na koniec lakierowane farbą nawierzchniową. W trosce o maksymalną ochronę środowiska stosuje się lakiery wodorozcieńczalne. Polakierowane nadwozia składowane są w magazynie, a później podwieszonym przenośnikiem transportowane do wydziału montażu końcowego.
W wydziale montażu końcowego łączy się
są jedna za drugą, co umożliwia pełną automatyzację procesów technologicznych. Stąd wytłoczki trafiają do spawalni.<br>W spawalni wytłoczki łączone są za pomocą zgrzewarek. W końcowym etapie łączy się fragmenty nadwozia w całość. Astra Classic ma 3600 zgrzein. Gotowe nadwozia transportowane są automatycznymi przenośnikami do magazynu wieżowego, a stamtąd kierowane do lakierni.<br>W lakierni nadwozia są myte, fosforowane, poddawane procesowi kataforezy, uszczelnianie, gruntowane farbą podkładową i na koniec lakierowane farbą nawierzchniową. W trosce o maksymalną ochronę środowiska stosuje się lakiery wodorozcieńczalne. Polakierowane nadwozia składowane są w magazynie, a później podwieszonym przenośnikiem transportowane do wydziału montażu końcowego.<br>W wydziale montażu końcowego łączy się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego