Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 14.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
konkurs publiczny, w którym
ogromną rolę odgrywają reklama i te cechy kandydatów, które ułatwiają lub
utrudniają atrakcyjną prezentację. To tak jak z produktami - konsumenci
poszukują jakości, ale są też wrażliwi na opakowanie" - zauważa w książce
"Wygrać przyszłość" Andrzej Olechowski. "Opakowanie"? Nie ma to jak szary
papier, parciany sznurek i trochę laku. W gospodarce jest nie najlepiej i
może być jeszcze gorzej - ocenił wyniki pracy własnego rządu Jerzy
Kropiwnicki, szef Rządowego Centrum Studiów Strategicznych. Wzbudziło to
popłoch wśród inwestorów zagranicznych, w związku z czym prognoza, że się
pogorszy, okazała się trafna. Dla znacznej części przedsiębiorców "znakiem
firmowym" koalicji pozostaje Leszek Balcerowicz, tymczasem
konkurs publiczny, w którym<br>ogromną rolę odgrywają reklama i te cechy kandydatów, które ułatwiają lub<br>utrudniają atrakcyjną prezentację. To tak jak z produktami - konsumenci<br>poszukują jakości, ale są też wrażliwi na opakowanie" - zauważa w książce<br>"Wygrać przyszłość" Andrzej Olechowski. "Opakowanie"? Nie ma to jak szary<br>papier, parciany sznurek i trochę laku. W gospodarce jest nie najlepiej i<br>może być jeszcze gorzej - ocenił wyniki pracy własnego rządu Jerzy<br>Kropiwnicki, szef Rządowego Centrum Studiów Strategicznych. Wzbudziło to<br>popłoch wśród inwestorów zagranicznych, w związku z czym prognoza, że się<br>pogorszy, okazała się trafna. Dla znacznej części przedsiębiorców "znakiem<br>firmowym" koalicji pozostaje Leszek Balcerowicz, tymczasem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego