Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
Psychoedukacji. - Sztuka sprzedawania nie polega na tym, by klient wyciągnął portfel i zmęczony nachalnym nagabywaniem kupił produkt, ale na tym, by był ze swojego świadomego wyboru zadowolony. Taka osoba prawdopodobnie zwróci się za jakiś czas do tego samego sprzedawcy - dodaje. W sprzedaży bezpośredniej wykorzystywana jest tzw. psychologia dynamiczna, porównywana z lassem zarzucanym na drewnianą belkę. Lasso, które kilkakrotnie zsuwa się z przedmiotu, za którymś razem silnie zaciska się wokół belki.
Akwizytorzy dzielą klientów na trzy grupy. Do pierwszej zaliczają osoby zawsze wszystko kupujące. Są to ludzie łatwowierni i najczęściej mający dużo pieniędzy. Druga grupa to klienci, którzy co prawda zastanawiają się
Psychoedukacji. - Sztuka sprzedawania nie polega na tym, by klient wyciągnął portfel i zmęczony nachalnym nagabywaniem kupił produkt, ale na tym, by był ze swojego świadomego wyboru zadowolony. Taka osoba prawdopodobnie zwróci się za jakiś czas do tego samego sprzedawcy - dodaje. W sprzedaży bezpośredniej wykorzystywana jest tzw. psychologia dynamiczna, porównywana z lassem zarzucanym na drewnianą belkę. Lasso, które kilkakrotnie zsuwa się z przedmiotu, za którymś razem silnie zaciska się wokół belki.<br> Akwizytorzy dzielą klientów na trzy grupy. Do pierwszej zaliczają osoby zawsze wszystko kupujące. Są to ludzie łatwowierni i najczęściej mający dużo pieniędzy. Druga grupa to klienci, którzy co prawda zastanawiają się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego