Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1999
przeprowadzone w czerwcu 1999 roku pokazały ogromne rozmiary zagrożeń wynikających z picia alkoholu przez polską młodzież.
* 68% 15-letnich chłopców i 54% 75-letnich dziewcząt piło alkohol w ciągu ostatniego miesiąca.
* 58% 15-latków i 43% 15-latek upiło się w ciągu ostatniego roku.
* 39% 15-latków i 22% 15-latek upiło się w ciągu ostatniego miesiaca.
* Co dziesiąte dziecko po wypiciu alkoholu uczestniczyło w bójce lub sprzeczceˇ
* Co dwudziesty nastolatek po wypiciu alkoholu doświadczył wypadku lub uszkodzenia ciała.
* Co piętnasta nastolatka po spożyciu alkoholu miała niechciane kontakty seksualne.
2. Ostatnie lata to okres bardzo agresywnej ofensywy marketingowej przemysłu alkoholowego promującego
przeprowadzone w czerwcu 1999 roku pokazały ogromne rozmiary zagrożeń wynikających z picia alkoholu przez polską młodzież.<br>* 68% 15-letnich chłopców i 54% 75-letnich dziewcząt piło alkohol w ciągu ostatniego miesiąca.<br>* 58% 15-latków i 43% 15-latek upiło się w ciągu ostatniego roku.<br>* 39% 15-latków i 22% 15-latek upiło się w ciągu ostatniego miesiaca.<br>* Co dziesiąte dziecko po wypiciu alkoholu uczestniczyło w bójce lub sprzeczceˇ<br>* Co dwudziesty nastolatek po wypiciu alkoholu doświadczył wypadku lub uszkodzenia ciała.<br>* Co piętnasta nastolatka po spożyciu alkoholu miała niechciane kontakty seksualne.<br>2. Ostatnie lata to okres bardzo agresywnej ofensywy marketingowej przemysłu alkoholowego promującego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego