Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
Gdyby skoncentrować się na grupie badanych, którzy potrafili dokonać oceny zmian cen, to przewaga osób dostrzegających spadek cen jest druzgocząca.
Badani deklarowali bardzo zróżnicowany sposób reagowania na obniżkę cen napojów spirytusowych. Dane na ten temat zawiera tabela 11.



Największa grupa respondentów (59,4%) zmieniła swoje zachowania konsumenckie i zaczęła kupować lepsze, tzn. droższe napoje spirytusowe. Mniejsza, ale także liczna grupa zwiększyła swoje zakupy mocnych alkoholi. Jak można przypuszczać, zmiana struktury cen wiąże się też ze zmianami w zakupach piwa i wina - w przypadku tego pierwszego 27,9% respondentów zmniejszyło zwoje zakupy, w przypadku drugiego odsetek kupujących mniej jest nawet wyższy - 34
Gdyby skoncentrować się na grupie badanych, którzy potrafili dokonać oceny zmian cen, to przewaga osób dostrzegających spadek cen jest druzgocząca. <br>Badani deklarowali bardzo zróżnicowany sposób reagowania na obniżkę cen napojów spirytusowych. Dane na ten temat zawiera tabela 11. <br><br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br><br>Największa grupa respondentów (59,4%) zmieniła swoje zachowania konsumenckie i zaczęła kupować lepsze, tzn. droższe napoje spirytusowe. Mniejsza, ale także liczna grupa zwiększyła swoje zakupy mocnych alkoholi. Jak można przypuszczać, zmiana struktury cen wiąże się też ze zmianami w zakupach piwa i wina - w przypadku tego pierwszego 27,9% respondentów zmniejszyło zwoje zakupy, w przypadku drugiego odsetek kupujących mniej jest nawet wyższy - 34
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego