Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
się nuta zwierzęcego wycia, a krótka maska auta zdaje się łakomie pożerać białe przerywane linie na asfalcie.
Nie wymagająca wysiłku zmiana biegów, znakomite fotele, zawieszenie z ogromnymi rezerwami bezpieczeństwa i wreszcie najlepsze hamulce w całej rodzinie "306" - to wszystko sprawia, że entuzjasta sportowej jazdy, który woli słuchać silnika niż dyskotekowego łomotu, bawi się wspaniale. Silnik lubi wysokie obroty, przełożenia niższych biegów nie ułatwiają przesuwania się w korkach ulicznych, a sztywne zawieszenie trochę męczy przy przejeżdżaniu przez pułapki zastawione po zimie przez naszych drogowców. I co z tego?
S 16 nie jest samochodem dla rozleniwionych kierowców, przyzwyczajonych do tego, że nowoczesne auta
się nuta zwierzęcego wycia, a krótka maska auta zdaje się łakomie pożerać białe przerywane linie na asfalcie.<br>Nie wymagająca wysiłku zmiana biegów, znakomite fotele, zawieszenie z ogromnymi rezerwami bezpieczeństwa i wreszcie najlepsze hamulce w całej rodzinie "306" - to wszystko sprawia, że entuzjasta sportowej jazdy, który woli słuchać silnika niż dyskotekowego łomotu, bawi się wspaniale. Silnik lubi wysokie obroty, przełożenia niższych biegów nie ułatwiają przesuwania się w korkach ulicznych, a sztywne zawieszenie trochę męczy przy przejeżdżaniu przez pułapki zastawione po zimie przez naszych drogowców. I co z tego?<br>S 16 nie jest samochodem dla rozleniwionych kierowców, przyzwyczajonych do tego, że nowoczesne auta
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego