Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
ubezpieczonych jest prawie 9 milionów klientów.
Jednak nie zawsze produkty, które zyskały uznanie na świecie, znalazły nabywców w Polsce.
I to nie dlatego, że produkt był zły, tylko że nasza rzeczywistość, na którą firmy ubezpieczeniowe nie mają żadnego wpływu, jest tak, nie inna. Czy nie obawia się Pan, że podobny los może spotkać ubezpieczenie ochrony prawnej?
Nie sądzę, bowiem nasze doświadczenia z innych krajów, a w szczególności z Czech i Słowacji, potwierdzają zapotrzebowanie n taki produkt. Jednak najlepiej świadczy o tym stale powiększające się grono naszych klientów w Polsce.
Jakie produkty D.A.S. obecnie oferuje swoim klientom?
Na razie oferujemy
ubezpieczonych jest prawie 9 milionów klientów.<br>Jednak nie zawsze produkty, które zyskały uznanie na świecie, znalazły nabywców w Polsce. <br>I to nie dlatego, że produkt był zły, tylko że nasza rzeczywistość, na którą firmy ubezpieczeniowe nie mają żadnego wpływu, jest tak, nie inna. Czy nie obawia się Pan, że podobny los może spotkać ubezpieczenie ochrony prawnej?<br>Nie sądzę, bowiem nasze doświadczenia z innych krajów, a w szczególności z Czech i Słowacji, potwierdzają zapotrzebowanie n taki produkt. Jednak najlepiej świadczy o tym stale powiększające się grono naszych klientów w Polsce.<br>Jakie produkty D.A.S. obecnie oferuje swoim klientom?<br>Na razie oferujemy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego