Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
dokonać charakterystyki powyższego czynnika lokalizacji, należą:
ogólna liczba ludności,
tempo przyrostu naturalnego i prognozy w tym zakresie,
struktura ludności według płci i wieku,
struktura ludności według zawodów i wykształcenia,
liczba i struktura gospodarstw domowych,
opinie mieszkańców rejonu o bankach i ich wymagania wobec banków.
Następnym zewnętrznym czynnikiem lokalizacji są dochody ludności badanego rejonu. Wymagane są tu następujące informacje:
wielkość dochodów ogółem.
struktura dochodów (według gospodarstw domowych, płci, wieku, zawodów, wykształcenia itp. ),
udział oszczędności w dochodach ogółem ludności i poszczególnych grup gospodarstw domowych.
Kolejnym czynnikiem lokalizacji jest zatrudnienie występujące w badanym rejonie. Do analizy tego czynnika niezbędne są informacje dotyczące:
wielkości zatrudnienia
dokonać charakterystyki powyższego czynnika lokalizacji, należą:<br>ogólna liczba ludności,<br>tempo przyrostu naturalnego i prognozy w tym zakresie,<br>struktura ludności według płci i wieku,<br>struktura ludności według zawodów i wykształcenia,<br>liczba i struktura gospodarstw domowych,<br>opinie mieszkańców rejonu o bankach i ich wymagania wobec banków.<br>Następnym zewnętrznym czynnikiem lokalizacji są dochody ludności badanego rejonu. Wymagane są tu następujące informacje:<br>wielkość dochodów ogółem.<br>struktura dochodów (według gospodarstw domowych, płci, wieku, zawodów, wykształcenia itp. ),<br>udział oszczędności w dochodach ogółem ludności i poszczególnych grup gospodarstw domowych.<br>Kolejnym czynnikiem lokalizacji jest zatrudnienie występujące w badanym rejonie. Do analizy tego czynnika niezbędne są informacje dotyczące:<br>wielkości zatrudnienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego