Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Formalne sformułowanie zasad polityki Unii Europejskiej w tej kwestii nastąpiło wraz z wprowadzeniem reguł Jednolitego Dokumentu Europejskiego w 1987r. (art. 130 r-t). W art. 130 zostały określone cele polityki proekologicznej w sposób następujący: celem polityki proekologicznej jest zachowanie warunków naturalnych i poprawa środowiska naturalnego, przyczynianie się do ochrony zdrowia ludzkiego oraz stymulowanie racjonalnego wykorzystania zasobów naturalnych.
Standardy dotyczą takich spraw, jak: zapewnienie czystości powietrza, oszczędność energii w gospodarstwach domowych, oszczędność energii w pojazdach mechanicznych, oznakowanie produktów sprzyjających ochronie środowiska, opakowania produktów, kontrola importu dóbr mogących stanowić zagrożenie ekologiczne, kontrola jakości wody.
Ich wpływ na strategie i działania marketingowe przedsiębiorstw
przedstawia
Formalne sformułowanie zasad polityki Unii Europejskiej w tej kwestii nastąpiło wraz z wprowadzeniem reguł Jednolitego Dokumentu Europejskiego w 1987r. (art. 130 r-t). W art. 130 zostały określone cele polityki proekologicznej w sposób następujący: celem polityki proekologicznej jest zachowanie warunków naturalnych i poprawa środowiska naturalnego, przyczynianie się do ochrony zdrowia ludzkiego oraz stymulowanie racjonalnego wykorzystania zasobów naturalnych.<br>Standardy dotyczą takich spraw, jak: zapewnienie czystości powietrza, oszczędność energii w gospodarstwach domowych, oszczędność energii w pojazdach mechanicznych, oznakowanie produktów sprzyjających ochronie środowiska, opakowania produktów, kontrola importu dóbr mogących stanowić zagrożenie ekologiczne, kontrola jakości wody.<br>Ich wpływ na strategie i działania marketingowe przedsiębiorstw<br>przedstawia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego