Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wejścia na te rynki, lub gdy korzystna jest współpraca z miejscowymi dostawcami.
Tendencję w kierunku przyjęcia tej strategii można zaobserwować wśród niektórych europejskich producentów artykułów gospodarstwa domowego tzw. białej techniki, czyli pralek i lodówek. Przykładem mogą być tacy producenci włoscy, jak Zanussi i Candy i szwedzka firma Elektrolux. Paneuropejska strategia luk rynkowych Strategie polegające na działaniu w wielu krajach Unii Europejskiej, ale tylko w pewnych lukach rynkowych, są stosowane częściej, niż poprzednio charakteryzowane. Przedsiębiorstwa tak działające osiągają duży stopień umiędzynarodowienia na bazie specjalizacji.
Korzyści takiej strategii tkwią w możliwości skutecznego konkurowania z lokalnymi dostawcami dzięki korzyściom skali oraz w szansie uniknięcia
wejścia na te rynki, lub gdy korzystna jest współpraca z miejscowymi dostawcami.<br>Tendencję w kierunku przyjęcia tej strategii można zaobserwować wśród niektórych europejskich producentów artykułów gospodarstwa domowego tzw. białej techniki, czyli pralek i lodówek. Przykładem mogą być tacy producenci włoscy, jak Zanussi i Candy i szwedzka firma Elektrolux. Paneuropejska strategia luk rynkowych Strategie polegające na działaniu w wielu krajach Unii Europejskiej, ale tylko w pewnych lukach rynkowych, są stosowane częściej, niż poprzednio charakteryzowane. Przedsiębiorstwa tak działające osiągają duży stopień umiędzynarodowienia na bazie specjalizacji.<br>Korzyści takiej strategii tkwią w możliwości skutecznego konkurowania z lokalnymi dostawcami dzięki korzyściom skali oraz w szansie uniknięcia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego