Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
krajach europejskich, w których wymieniona grupa wiekowa ma duży udział w strukturze ludności. Efekty takiej strategii okazały się również dobre. Źródło: T. Dalgic, M. Leeuw: Niche Marketing Revisited: Concept, Applications and Some European Cases. "European Journal of Marketing" 1994, No 4, s. 51.

Przedstawione przykłady wskazują na możliwość powodzenia strategii luk rynkowych na rynku europejskim. Jak widać, często punktem wyjścia jest wyszukanie luki na rynku wewnętrznym danej firmy, a następnie przez analogię dociera się do podobnych segmentów rynkowych w innych krajach. Tak więc strategia krajowa luk rynkowych jest przekształcana w europejską strategię takiego samego typu.
Krajowa strategia dużych udziałów rynkowych
Strategia
krajach europejskich, w których wymieniona grupa wiekowa ma duży udział w strukturze ludności. Efekty takiej strategii okazały się również dobre. Źródło: T. Dalgic, M. Leeuw: Niche Marketing Revisited: Concept, Applications and Some European Cases. "European Journal of Marketing" 1994, No 4, s. 51.<br><br>Przedstawione przykłady wskazują na możliwość powodzenia strategii luk rynkowych na rynku europejskim. Jak widać, często punktem wyjścia jest wyszukanie luki na rynku wewnętrznym danej firmy, a następnie przez analogię dociera się do podobnych segmentów rynkowych w innych krajach. Tak więc strategia krajowa luk rynkowych jest przekształcana w europejską strategię takiego samego typu.<br>Krajowa strategia dużych udziałów rynkowych<br>Strategia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego