Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i dużych udziałów w rynkach polega na tym, że przedsiębiorstwa dostosowują swe decyzje do uwarunkowań lokalnych, aby osiągnąć tam duże udziały.
Działania polegają na wykorzystywaniu atutów konkurencyjnych, które są istotne właśnie na danym rynku. Programy marketingowe są nastawione na osiąganie korzyści skali i niższe koszty od lokalnych konkurentów.
Krajowa strategia luk rynkowych
Strategia działania na wybranych rynkach i w pewnych segmentach jest możliwa do stosowania wtedy, gdy te rynki zapewniają odpowiednio duży popyt na produkty wytwarzane przez przedsiębiorstwa. Korzyścią takiego podejścia jest wykorzystanie specjalizacji dostosowanej do konkretnych wymogów rynku i to jest szansą konkurowania z firmami lokalnymi i wielkimi korporacjami działającymi
i dużych udziałów w rynkach polega na tym, że przedsiębiorstwa dostosowują swe decyzje do uwarunkowań lokalnych, aby osiągnąć tam duże udziały.<br>Działania polegają na wykorzystywaniu atutów konkurencyjnych, które są istotne właśnie na danym rynku. Programy marketingowe są nastawione na osiąganie korzyści skali i niższe koszty od lokalnych konkurentów.<br>Krajowa strategia luk rynkowych<br>Strategia działania na wybranych rynkach i w pewnych segmentach jest możliwa do stosowania wtedy, gdy te rynki zapewniają odpowiednio duży popyt na produkty wytwarzane przez przedsiębiorstwa. Korzyścią takiego podejścia jest wykorzystanie specjalizacji dostosowanej do konkretnych wymogów rynku i to jest szansą konkurowania z firmami lokalnymi i wielkimi korporacjami działającymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego