Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
być standardowe, gdyż popyt jest jednorodny, a konkurencja ma charakter ogólnoeuropejski.
Gdy popyt na różne produkty jest zróżnicowany, a poza tym konkuruje się na rynkach lokalnych, to strategia polega na działaniu w lukach rynkowych.
Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej mogą stosować różne strategie, nawet skrajne, czyli nastawiać się na luki rynkowe lub też funkcjonować w skali paneuropejskiej. Jak już o tym była mowa przy charakteryzowaniu popytu, obecnie w Europie występują równocześnie dwie tendencje - homogenizacja (ujednolicanie) popytu, wiążąca się z powstawaniem międzynarodowych segmentów rynku, oraz różnicowanie popytu nowo pojawiających się regionalnych segmentów. Te zależności ukazuje tabl.35.
Paneuropejskie strategie marketingowe są
być standardowe, gdyż popyt jest jednorodny, a konkurencja ma charakter ogólnoeuropejski.<br>Gdy popyt na różne produkty jest zróżnicowany, a poza tym konkuruje się na rynkach lokalnych, to strategia polega na działaniu w lukach rynkowych.<br>Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej mogą stosować różne strategie, nawet skrajne, czyli nastawiać się na luki rynkowe lub też funkcjonować w skali paneuropejskiej. Jak już o tym była mowa przy charakteryzowaniu popytu, obecnie w Europie występują równocześnie dwie tendencje - homogenizacja (ujednolicanie) popytu, wiążąca się z powstawaniem międzynarodowych segmentów rynku, oraz różnicowanie popytu nowo pojawiających się regionalnych segmentów. Te zależności ukazuje tabl.35.<br>Paneuropejskie strategie marketingowe są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego