Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.30 (5)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
wrażenie, że "salonowe życie" omijało ekspozycję producentów japońskich. Czyżby było to skutkiem azjatyckiego kryzysu?
Salon w Detroit potwierdził, że Amerykanie nadal dominują wśród producentów samochodów terenowych, vanów i pick-upów. Lista tegorocznych nowości jest stosunkowo długa. Pontiac aztec (połączenie samochodu terenowego z kombi), chevrolet avalanche (auto terenowe i pick-up), luksusowy doge MAXXcabe (samochód, który może być jeżdżącym biurem lub małą sypialnią), jeep varsity (hybryda auta terenowego i kombi) czy też potężny ford equator - to tylko kilka modeli, których premierom towarzyszyło największe zainteresowanie.
Amerykańscy konstruktorzy nie zapominają oczywiście o luksusowych samochodach. Najlepszym dowodem były premiery chryslera 300 hemi C, buicka lacrosse
wrażenie, że "salonowe życie" omijało ekspozycję producentów japońskich. Czyżby było to skutkiem azjatyckiego kryzysu?<br>&lt;gap&gt; Salon w Detroit potwierdził, że Amerykanie nadal dominują wśród producentów samochodów terenowych, vanów i &lt;orig&gt;pick-upów&lt;/&gt;. Lista tegorocznych nowości jest stosunkowo długa. Pontiac aztec (połączenie samochodu terenowego z kombi), chevrolet avalanche (auto terenowe i pick-up), luksusowy doge MAXXcabe (samochód, który może być jeżdżącym biurem lub małą sypialnią), jeep varsity (hybryda auta terenowego i kombi) czy też potężny ford equator - to tylko kilka modeli, których premierom towarzyszyło największe zainteresowanie.<br>Amerykańscy konstruktorzy nie zapominają oczywiście o luksusowych samochodach. Najlepszym dowodem były premiery chryslera 300 hemi C, buicka lacrosse
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego