Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
poufne dane dostępu do rachunku, zostały wyjaśnione".

Citibank Handlowy od kilku miesięcy wysyła do swoich klientów wraz z wyciągami z rachunku listy ostrzegające przed próbami wyłudzania danych osobowych i apelujące o czujność. Prosi o nadsyłanie podejrzanych maili i informowanie o wszelkich próbach wyłudzenia poufnych danych.

Inne banki są bardziej szczere. m-Bank przyznaje, że miał już dwukrotnie problemy z phishingiem. Ostatnio miesiąc temu.

- Strona była podrobiona dość nieudolnie - zapewnia Szymon Midera z m-Banku. - Nikt z naszych klientów nie został poszkodowany.

Banki internetowe ostrzegając swych klientów przed phishingiem jednocześnie uspokajają, że stosowane przez nie systemy zapewniają pełne bezpieczeństwo. Przecież nawet zdobycie
poufne dane dostępu do rachunku, zostały wyjaśnione".<br><br>Citibank Handlowy od kilku miesięcy wysyła do swoich klientów wraz z wyciągami z rachunku listy ostrzegające przed próbami wyłudzania danych osobowych i apelujące o czujność. Prosi o nadsyłanie podejrzanych maili i informowanie o wszelkich próbach wyłudzenia poufnych danych.<br><br>Inne banki są bardziej szczere. m-Bank przyznaje, że miał już dwukrotnie problemy z &lt;orig&gt;phishingiem&lt;/&gt;. Ostatnio miesiąc temu.<br><br>- Strona była podrobiona dość nieudolnie - zapewnia Szymon Midera z m-Banku. - Nikt z naszych klientów nie został poszkodowany.<br><br>Banki internetowe ostrzegając swych klientów przed &lt;orig&gt;phishingiem&lt;/&gt; jednocześnie uspokajają, że stosowane przez nie systemy zapewniają pełne bezpieczeństwo. Przecież nawet zdobycie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego