Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
jako możliwości szybkiego zarobienia dużych pieniędzy bez konieczności wkładu pracy albo przedstawianie działalności dystrybutora jako życiowego celu absolutnego. Taki obraz powstaje nie tylko w bezpośrednich kontaktach, ale - niekiedy - także podczas publicznych wystąpień. Skutek tego typu kontaktów, z punktu widzenia społecznego odbiorcy Amway, jest bardzo negatywny.
Stąd płynie oczywisty wniosek, będący majstersztykiem sztuki przekonywania:
Choć naszym podstawowym zadaniem jest opieka PR nad Amway Polska, pomagamy także dystrybutorom w ich kontaktach z mediami, doradzając, wyposażając w materiały, ale najczęściej występując zamiast nich wobec dziennikarzy. Jest kilka powodów, dla których dystrybutorzy chętnie przekazują nam kontakty z mediami. Czasami chodzi o przykre doświadczenia z dziennikarzami
jako możliwości szybkiego zarobienia dużych pieniędzy bez konieczności wkładu pracy albo przedstawianie działalności dystrybutora jako życiowego celu absolutnego. Taki obraz powstaje nie tylko w bezpośrednich kontaktach, ale - niekiedy - także podczas publicznych wystąpień. Skutek tego typu kontaktów, z punktu widzenia społecznego odbiorcy Amway, jest bardzo negatywny.&lt;/&gt;<br>Stąd płynie oczywisty wniosek, będący majstersztykiem sztuki przekonywania:<br>&lt;q&gt;Choć naszym podstawowym zadaniem jest opieka PR nad Amway Polska, pomagamy także dystrybutorom w ich kontaktach z mediami, doradzając, wyposażając w materiały, ale najczęściej występując zamiast nich wobec dziennikarzy. Jest kilka powodów, dla których dystrybutorzy chętnie przekazują nam kontakty z mediami. Czasami chodzi o przykre doświadczenia z dziennikarzami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego