Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nie powinno się przerywać dzienników i magazynów aktualności, programów dokumentalnych i religijnych oraz programów dla dzieci, jeśli trwają one krócej niż 30 min.

Reklamowanie poszczególnych produktów

Nie zezwala się na reklamę wyrobów tytoniowych. Reklamowanie napojów alkoholowych jest możliwe, jeśli jest zgodne z następującymi zasadami:
- reklama nie może być adresowana do małoletnich i nikt z występujących
w programie reklamowym w związku z konsumpcją napojów alkoholowych nie powinien wyglądać na osobę małoletnią,
- reklama nie może wiązać konsumpcji alkoholu z tężyzną fizyczną lub prowadzeniem samochodu,
- reklama nie może zawierać stwierdzenia, że alkohol jest środkiem leczniczym, pobudzającym lub uspokajającym, ani też że pomaga rozwiązać osobiste
nie powinno się przerywać dzienników i magazynów aktualności, programów dokumentalnych i religijnych oraz programów dla dzieci, jeśli trwają one krócej niż 30 min.<br><br>&lt;tit&gt;Reklamowanie poszczególnych produktów&lt;/&gt;<br><br>Nie zezwala się na reklamę wyrobów tytoniowych. Reklamowanie napojów alkoholowych jest możliwe, jeśli jest zgodne z następującymi zasadami:<br>- reklama nie może być adresowana do małoletnich i nikt z występujących<br>w programie reklamowym w związku z konsumpcją napojów alkoholowych nie powinien wyglądać na osobę małoletnią,<br>- reklama nie może wiązać konsumpcji alkoholu z tężyzną fizyczną lub prowadzeniem samochodu,<br>- reklama nie może zawierać stwierdzenia, że alkohol jest środkiem leczniczym, pobudzającym lub uspokajającym, ani też że pomaga rozwiązać osobiste
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego