Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Czas usiąść za kierownicą Yamahy. Prawy kciuk "przykleja się" do startera i potężny motor zaczyna chodzić jak zegarek. Ssanie jest potrzebne tylko na krótką chwilę. Wild Star rusza delikatnie i bardzo dostojnie, reaguje jednak nawet na najmniejsze dodanie gazu. Silnik staje się dynamiczny już przy 2000 obr./min. Gwałtowne odkręcenie manetki gazu wyrzuca motocykl do przodu. Cicho pracujące przeniesienie napędu (nylonowo-kewlarowy pas zębaty) jest bezobsługowe. Przy włączaniu kolejnych, wyższych biegów silnik świetnie sobie radzi z ciężką maszyną. Bardzo szybko można osiągnąć prędkość 150 km/h. Przyspieszenie tego 335-kilogramowego potwora do 100 km/h zajmuje 5,2 s, a prędkość
Czas usiąść za kierownicą Yamahy. Prawy kciuk "przykleja się" do startera i potężny motor zaczyna chodzić jak zegarek. Ssanie jest potrzebne tylko na krótką chwilę. Wild Star rusza delikatnie i bardzo dostojnie, reaguje jednak nawet na najmniejsze dodanie gazu. Silnik staje się dynamiczny już przy 2000 obr./min. Gwałtowne odkręcenie manetki gazu wyrzuca motocykl do przodu. Cicho pracujące przeniesienie napędu (nylonowo-kewlarowy pas zębaty) jest bezobsługowe. Przy włączaniu kolejnych, wyższych biegów silnik świetnie sobie radzi z ciężką maszyną. Bardzo szybko można osiągnąć prędkość 150 km/h. Przyspieszenie tego 335-kilogramowego potwora do 100 km/h zajmuje 5,2 s, a prędkość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego