Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
siedem minut, by rozwinąć biznes i siedem sekund, by wszystko stracić" - mówił Leonard Lauder, prezes koncernu Esteé Lauder, gdy odbierał w Nowym Jorku Fifi - perfumeryjnego Oscara.
"Od 1994 r. rynek perfumeryjny jest postawiony na głowie - oceniają eksperci Euromonitora. - Kreatorzy zapachów nie komponują perfum według własnego upodobania. Dziś liczy się strategia marketingowa. Najpierw precyzyjnie ustala się, do jakiej grupy klientek skierować zapach, potem określa się ich upodobania. Na końcu pozostaje zaprojektowanie opakowania i opracowanie receptury zapachowej". Specjaliści od reklamy i promocji wiedzą, że nowy zapach "sprzedają" flakon, nazwa i marka, a sygnatura twórcy automatycznie określa charakter i jakość produktu. Dlatego projektantom mody
siedem minut, by rozwinąć biznes i siedem sekund, by wszystko stracić" - mówił Leonard Lauder, prezes koncernu Esteé Lauder, gdy odbierał w Nowym Jorku Fifi - perfumeryjnego Oscara.<br>"Od 1994 r. rynek perfumeryjny jest postawiony na głowie - oceniają eksperci Euromonitora. - Kreatorzy zapachów nie komponują perfum według własnego upodobania. Dziś liczy się strategia marketingowa. Najpierw precyzyjnie ustala się, do jakiej grupy klientek skierować zapach, potem określa się ich upodobania. Na końcu pozostaje zaprojektowanie opakowania i opracowanie receptury zapachowej". Specjaliści od reklamy i promocji wiedzą, że nowy zapach "sprzedają" flakon, nazwa i marka, a sygnatura twórcy automatycznie określa charakter i jakość produktu. Dlatego projektantom mody
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego