Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Frugo, a jeszcze bardziej z tego, że jest to pierwsza kampania w całości przygotowana metodą disruption, stosowanym w sieci TBWA systemem pracy, polegającym na przełamywaniu stereotypowego myślenia marketingowego.
- Frugo to marka niezwykła, dlatego by ją rewitalizować, musieliśmy przełamać schemat typowej reklamy skierowanej do młodzieży - tłumaczy dyr. Soroczyński. - Frugo wywołało kiedyś marketingową rewolucję i aby rewitalizować markę, trzeba tę rewolucję powtórzyć.
Dlatego zamiast o napoju, Frugo chce rozmawiać o wartościach i ideałach młodego pokolenia. Chce być jego głosem, artykułować jego przekonania, pragnienia, jego bunt. Organizując akcje, happeningi i prowokacje RIF zamierza walczyć przeciwko zakłamaniu i komercjalizacji, bo - jak wykazały badania - są to
Frugo, a jeszcze bardziej z tego, że jest to pierwsza kampania w całości przygotowana metodą &lt;foreign&gt;disruption&lt;/&gt;, stosowanym w sieci TBWA systemem pracy, polegającym na przełamywaniu stereotypowego myślenia marketingowego. <br>- Frugo to marka niezwykła, dlatego by ją &lt;orig&gt;rewitalizować&lt;/&gt;, musieliśmy przełamać schemat typowej reklamy skierowanej do młodzieży - tłumaczy dyr. Soroczyński. - Frugo wywołało kiedyś marketingową rewolucję i aby &lt;orig&gt;rewitalizować&lt;/&gt; markę, trzeba tę rewolucję powtórzyć. <br>Dlatego zamiast o napoju, Frugo chce rozmawiać o wartościach i ideałach młodego pokolenia. Chce być jego głosem, artykułować jego przekonania, pragnienia, jego bunt. Organizując akcje, happeningi i prowokacje RIF zamierza walczyć przeciwko zakłamaniu i komercjalizacji, bo - jak wykazały badania - są to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego