Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
być ustalane w sposób bardziej szczegółowy. Należy się starać kwantyfikować cele, czyli przedstawiać je w ujęciu liczbowym. Takie ujęcie ułatwia bowiem analizowanie skuteczności działania, czyli stopnia realizacji tych celów.
Realizacji celów służy dobór odpowiednich w danych uwarunkowaniach środków działania, którymi są w tym przypadku środki marketingowe. Najpierw określa się strategię marketingową przedsiębiorstwa, którą można nazwać ogólną koncepcję działań marketingowych na wybranym rynku; w tym przypadku będzie to rynek Unii Europejskiej. Taka koncepcja polega na wyborze stosowanych działań marketingowych, ich relatywnym znaczeniu oraz nasileniu w różnym czasie.
Wybór strategii jest dokonywany z uwzględnieniem uwarunkowań rynkowych i pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Oprócz strategii
być ustalane w sposób bardziej szczegółowy. Należy się starać kwantyfikować cele, czyli przedstawiać je w ujęciu liczbowym. Takie ujęcie ułatwia bowiem analizowanie skuteczności działania, czyli stopnia realizacji tych celów.<br>Realizacji celów służy dobór odpowiednich w danych uwarunkowaniach środków działania, którymi są w tym przypadku środki marketingowe. Najpierw określa się strategię marketingową przedsiębiorstwa, którą można nazwać ogólną koncepcję działań marketingowych na wybranym rynku; w tym przypadku będzie to rynek Unii Europejskiej. Taka koncepcja polega na wyborze stosowanych działań marketingowych, ich relatywnym znaczeniu oraz nasileniu w różnym czasie.<br>Wybór strategii jest dokonywany z uwzględnieniem uwarunkowań rynkowych i pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Oprócz strategii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego