Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na plan działania na rynku, obejmujący także różne strategie wykraczające poza wykorzystanie poszczególnych środków marketingowych, czyli podejmuje się decyzje dotyczące asortymentu produktów i ich cech, cen towarów sprzedawanych na tym rynku, kanałów dystrybucji, jakimi docierają do końcowych nabywców oraz form promowania firmy i jej produktów.
Punktem wyjścia do tworzenia planu marketingowego jest pozyskanie informacji na temat rynku i warunków działania na nim. Dopływ informacji jest niezbędny do zidentyfikowania problemów, jakie napotyka przedsiębiorstwo działające na danym rynku, w tym przypadku na rynku Unii Europejskiej.
Stworzenie systemu dopływu, przetwarzania i wykorzystywania informacji rynkowych jest niezbędne do prowadzenia działań marketingowych na tak wymagającym rynku
na plan działania na rynku, obejmujący także różne strategie wykraczające poza wykorzystanie poszczególnych środków marketingowych, czyli podejmuje się decyzje dotyczące asortymentu produktów i ich cech, cen towarów sprzedawanych na tym rynku, kanałów dystrybucji, jakimi docierają do końcowych nabywców oraz form promowania firmy i jej produktów.<br>Punktem wyjścia do tworzenia planu marketingowego jest pozyskanie informacji na temat rynku i warunków działania na nim. Dopływ informacji jest niezbędny do zidentyfikowania problemów, jakie napotyka przedsiębiorstwo działające na danym rynku, w tym przypadku na rynku Unii Europejskiej.<br>Stworzenie systemu dopływu, przetwarzania i wykorzystywania informacji rynkowych jest niezbędne do prowadzenia działań marketingowych na tak wymagającym rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego