Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
w tym celu badania opinii publicznej. Ponieważ jednak wiele zachowań klientów ma charakter podświadomy, stosuje się też badania ich reakcji fizjologicznych na rozmaite działania marketingowe (aktywność elektryczna mózgu, zmiany wielkości źrenic, ciśnienie, oddech itp.).

Kup i wygraj czyli w sidłach promocji

Pomysł obsypywania klienta prezentami to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.

Kiedy pewna firma samochodowa ogłosiła, że do każdego sprzedanego auta dodaje dwa rowery gratis, sprzedaż wzrosła lawinowo. A kolejka chętnych dokładniej oglądała rowery niż sam samochód. Po dziesięciu latach doświadczeń z wolnym rynkiem hasło: promocja! w najmniejszym stopniu nie straciło dziewiczego uroku i magii przyciągania. 93 proc. Polaków - ankietowanych przez
w tym celu badania opinii publicznej. Ponieważ jednak wiele zachowań klientów ma charakter podświadomy, stosuje się też badania ich reakcji fizjologicznych na rozmaite działania marketingowe (aktywność elektryczna mózgu, zmiany wielkości źrenic, ciśnienie, oddech itp.).<br><br>&lt;tit&gt;Kup i wygraj czyli w sidłach promocji&lt;/&gt;<br><br>Pomysł obsypywania klienta prezentami to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.<br><br>Kiedy pewna firma samochodowa ogłosiła, że do każdego sprzedanego auta dodaje dwa rowery gratis, sprzedaż wzrosła lawinowo. A kolejka chętnych dokładniej oglądała rowery niż sam samochód. Po dziesięciu latach doświadczeń z wolnym rynkiem hasło: promocja! w najmniejszym stopniu nie straciło dziewiczego uroku i magii przyciągania. 93 proc. Polaków - ankietowanych przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego