Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
alkoholami, kosmetykami, odzieżą. Samych perfumerii oferujących ekskluzywny towar jest dziś ponad 300, podczas gdy jeszcze trzy lata temu ich liczba nie przekraczała 100. Autoryzowanych salonów samochodowych Jaguara, BMW bądź Mercedesa dawno jest już przeszło osiemdziesiąt. Według Małgorzaty Brochockiej z Ina Trading (dystrybutora między innymi produktów Diora, Montany i Azzaro), obrót markowymi kosmetykami ze średniej półki zwiększa się w Polsce co roku o jedną trzecią. - Coraz więcej osób sięga po kosmetyki luksusowe. Jeszcze sześć lat temu stanowili oni zaledwie 2 proc. wszystkich kupujących, teraz zaś 10 proc. - mówi Małgorzata Misiło z Beauty Distribution (dystrybutor takich firm, jak Paloma Picasso, Ralph Lauren, Giorgio
alkoholami, kosmetykami, odzieżą. Samych perfumerii oferujących ekskluzywny towar jest dziś ponad 300, podczas gdy jeszcze trzy lata temu ich liczba nie przekraczała 100. Autoryzowanych salonów samochodowych Jaguara, BMW bądź Mercedesa dawno jest już przeszło osiemdziesiąt. Według Małgorzaty Brochockiej z Ina Trading (dystrybutora między innymi produktów Diora, Montany i Azzaro), obrót markowymi kosmetykami ze średniej półki zwiększa się w Polsce co roku o jedną trzecią. - Coraz więcej osób sięga po kosmetyki luksusowe. Jeszcze sześć lat temu stanowili oni zaledwie 2 proc. wszystkich kupujących, teraz zaś 10 proc. - mówi Małgorzata Misiło z Beauty Distribution (dystrybutor takich firm, jak Paloma Picasso, Ralph Lauren, Giorgio
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego