Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
nadwozia koparki.
Gdy prędkość kątowa (t) osiąga wartość równą prędkości kątowej ruchu ustalonego N, to zapotrzebowanie mocy jest największe i wynosi

Wartość występującego w powyższej zależności momentu M, należy obliczać na podstawie zależności (10.4), z uwzględnieniem zasad przedstawionych w punkcie 10.5.3.W fazie transportu urobku, najsilniej obciążonym mechanizmem napędowym osprzętu jest mechanizm napędowy wysięgnika (rozdział 9). Miarą obciążenia tego mechanizmu jest ciśnienie panujące w czynnej komorze jego cylindra p2C, którego wartość może być obliczona ze wzoru (9.14). Moc niezbędna do napędu tego mechanizmu może być wyrażona jako

gdzie p2C ciśnienie panujące w czynnej komorze cylindra mechanizmu napędowego
nadwozia koparki.<br>Gdy prędkość kątowa (t) osiąga wartość równą prędkości kątowej ruchu ustalonego N, to zapotrzebowanie mocy jest największe i wynosi<br>&lt;gap&gt;<br>Wartość występującego w powyższej zależności momentu M, należy obliczać na podstawie zależności (10.4), z uwzględnieniem zasad przedstawionych w punkcie 10.5.3.W fazie transportu urobku, najsilniej obciążonym mechanizmem napędowym osprzętu jest mechanizm napędowy wysięgnika (rozdział 9). Miarą obciążenia tego mechanizmu jest ciśnienie panujące w czynnej komorze jego cylindra p2C, którego wartość może być obliczona ze wzoru (9.14). Moc niezbędna do napędu tego mechanizmu może być wyrażona jako<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie p2C ciśnienie panujące w czynnej komorze cylindra mechanizmu napędowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego